Hungrig!

Jag är hungrig. Döhungrig faktiskt. Jag förväntar mig kebab ikväll.

Idag har jag vaknat upp med en söt pokvän som tog upp hela sängen, han påstod dock att han gorde dte för att hämnas för att jag tg allt täcke. Påhitt enligt mig. Sen var jag i skolan. Det var tråkigt. Men lilla Fie gör det ju lite bättre. Min alkis <3

Sen har jag varit på pumas utförsäljning och shoppat loss. Det blev, ett par skor, tre tröjor, en skjorta och strumpor :D Jag är lycklig :D

I morgon väntas tidig uppgång för jag ska ta bussen till Rydebäck kvart i 8. Konfirmation.. suck. Jaja, sen ska jag skynda hem och göra ve mig, sen åka till mörarp för 18år kalas :D

Nu väntar jag på mat!


Kommentarer
Postat av: Nejra

haha :D

2009-05-08 @ 19:51:40
URL: http://nnejra.blogg.se/
Postat av: Gääbbbzzz!!! <3

Du... jag e också hungrig som fan!!



Vi måste träffas snart..älskar dig <3<3

2009-05-09 @ 23:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0