In the middle of a gunfight

... in a center of a resturant.
Min favvo My Cheical Romance låt.

Anyway, idag har det varit skola. Sen hämtade mamma mig hos pappa och nu har vi precis ätit middag. Nu tittar jag på Cold case.

Helgen har varit bra :)  Detaljer behöver inte ni veta, men huvudsaken är att alla mår bra :D

Hmm, har inte så mycket att blogga om idag. Min bästis åker till huvudstaden på tisdag för att se Byonze (stavas det så?) och kommer hem lördag morgon! Jag har paxat henne på söndag :*

I morgon ska jag leka med världens bästa pojkvän :*

:D

Kommentarer
Postat av: hon som åker upp till huvudsatden!! ;P;P

Det stavas Beyonce :D kommer sakna dig!!



älskar dig bästis! :*

2009-05-12 @ 12:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0