Jag är faktiskt rolig

När jag ligger i sängen och klockan är tio i tolv. Då har jag humor. Jag tänker på en massa roliga saker som jagvill skriva på bloggen, men glömsk som jag är glömmer jag ju bort vad det är. Typiskt..

Idag har jag fan varit duktig. Två träningspass. Först på morgonen som vanligt, sen skulle vi ut och springa den sista. Jobbigt som fan och jag däckade i badkaret . Så nu har jag ätit rostemackor med blåbärssylt. Mums!

Jag har inget plugg, så jag hr inget att göra. Älskling ska ha nationellet prov i kemi i morgon, så han pluggar. Han är så duktig <3

Och igår kväll läste jag en blogg. En riktigt rolig sådan. Hon hade iaf kommenterat olika talkshows.
Och The tyra banks show var en av dom. Och så hade hon skrivit att Tyra sitter i sin talkshow och säger att alla ska vara nöjda med sig själva och älska sig jälv, men sen står hon i Top model och skickar hem folk för att dom är tjocka.
Min första reaktin var att hon har rätt. Men se tänkte jag till lite och och tänkte att hon har fel. ja, Tyra är nog en ganska jordnära tjej som faktiskt tycker att alla ska vara nöjda med sig själva, men i Top model gör hon sitt jobb. Det är inte Tyra som har betämt att det inte får finnas Plussize models. :)

Det är 25 dagar kvar, och jag har en överaskning :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0