Moget!

Fy. Jag satt och läste en blogg precis, det var fina bilder på cheesecakes och te och extremt goda sallader och då kommer en reklam om svamp i underlivet. Moget äckligt att se på mat just då.

En sak jag glömde säga innan, FIE ÄR TILLBAKA :D  Bax from the Turkeyland! Och hon var brunare än mig (såklart) och hade med sig fina presenter. Till sin pojkvän Stefan hade hon köpt ett väldigt coolt/rockigt/fint armband ( jag funderar stakt på om älsklingen min ska bli smyckekung) och till lilla mig hade hon köpt.. *trumvirvel* EN HELO KITTY TRÖJA!!! Jag blev stormförstjust och den ska ramas in! Tack Fie Fie :D

Project Runway, suck. Alla gråter..Jag fattar inte?

En sista sak innan jag stänger av för att kolla på SATCså måste jag säga detta.

Älskling, jag vet inte vad jag skulle gjort utan dig. Att veta att du finns för mig oavsett vad betyder så sjukt mycket. Jag älskar dig så mycket. Alltid vi <3 Det finns så mycket att säga älskling, men inga ord. Ville bara säga att jag älskar dig. <3  <3 Vi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0