Roligt eller bara knäppt?

Haha. läste Egoinas blogg (kolla länkar) om att hon hade varit ute och en tjej hade sagt att Egoina liknade just Egoina. Tjejen fattade inte att det var Egoina hon pratade med. Kul att bli igenkänd?
"Hej, du, du är rätt lik hon Veronica"
"Oh tack, det är nämligen jag som ÄR Veronica"

Idag hade vi fotbolls turnering i skolan. Oh shit va dålig man är. Rädd för bollen och stora tvåor. Mitt lag förlorade. Men inte på grund av mig, jag gjorde en instas till ngot som kunde blivit mål (om inte målvakten hade varit i vägen)
Men ja, det var rätt kul.

Fie har nu blivit stor och tatuerat sig. Modigt värre. Hon vile inte skicka bild eftersom det blödde, men imorgon ska jag se!
Idag måste jag plugga engelska. Men det ska nog gå fort eftersom jag i princip är färdig. Ska bara skriva det sista.

Blä, helt trött idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0