Söndag

Idag är det söndag, och det innebär skloa i morgon, och det innebär att jag måste göa min engelskaläxa. Suck!

Igår var det trevig middag och eurovisionmys hemma hos moster Jessika.  Jävla norge.. Vem hade skrivit texten? En femåring? Löjligt ju. Malta va ju döbra! Jonny hejade på Island. Vem trodde helt ärligt att Sverige skulle vinna med den låten? Ibalnd är det bara pinsamt att vara svensk.

Idag är det kyrkan. Ska repa lite. Det är allra sista gången idag, det är rätt skönt.
Sen så hoppas jag att  jag ska få prata med min älskling lite. Saknar honom massor! <3

Fie, hela inlägget blir inte till dig, men du får lite.
Min söta vän Fie har nu åkt till turkiet för att sola, bada, och bli uppraggad av turkar. Du får se upp stefan, Fie kanske kommer hem med en turk! 
Jag saknar henne mega! Vi har en tävling om vem som kommer vara brunast när hon kommer tillbaka. Jag tror att jag kommer vinna, brun utan sol kallas det! Hahah! Älskar dig hjärtat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0