Tack Bästis :*

Det stavs Beyonce visst. Tack bästis för infon :d

Idag har jag jävlar varit ambitiös! Jag åkte till skolan en timme tidigare än vanligt för att träna på katan till min gradering. Det gick sådär, menajga tränade iaf :)  Sen hade jag bara en lektion, så nu är jag hemma.
På bussen hem hände en rätt kul sak. Jag och Frida pratade om att hon äntligen skulle få gifta sig med sin flickvän och jag skulle vara präst. Jag sa att jag skulle bli en präst som alla kan gå till, så viger jag dom. När Frida går av ringer hon mig. Det hade nämligen suttit en nunna på bussen och hört vårt lilla samtal. Vad gör man då liksom?? 

Nu ska jag lägga in lite ny musik i min i-pod sen plugga. Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0