Typiskt

Det va ju själve fan vad man ska bli blödig när man tittar på Grey´s Anatomy.  Efter att jag hade sett ett avsnitt för någon vecka sen satt jag och grät och sa till Jonny att han aldrig fick dö, och idag skickade jag ett sms om att jag alltid vill vara med honom.  <3 Och det tänker jag vara!

Ikväll är det finaaaaaal :D  Manchester United mot Barcelona. Jag och Jonny har slagit vad. Om United vinner, får jag massag, tills jag säger stopp och om älsklingen min vinner får han ett självutvalt pris. (Vad det är tänker jag inte säga)
Hoppas United vinner, jag vill ha massage ;)
Tyvärr leder Barca med 1-0. Icke bra. HEJA UNITED!!!!




HEJA UNITED!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0