Död

Jag har faktiskt ingen aning om vad jag ska skriva. Bortsett från att jag har världens ångest över skolan. Det finns inte en jävla chans att jag ska hinna bli klar med svenskan och historian till jul. Inte en jävla chans. Jag vill egentligen lägga mig ner och gråta och ta sönder något. Jag är så sjukt förbannad på skolan att jag inte vet var jag ska ta vägen. Inte bara för att systemet suger utan för att ingen funkar på den jävla skolan. Alltid kallt, luktar förjävligt, allt. Är så sjuuuuukt trött på den nu. Och jag vet att jag inte är ensam om det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vet jag brukar dela de känslorna med dig, men jag var på skolan idag när jag skulle träna, och jag saknade den! Lokalerna mest. :P

2009-11-16 @ 22:24:52
URL: http://popzie.blogg.se/
Postat av: jessika

Hej Gumman!

Kämpa på!! Du är jätte duktig och du kommer att fixa detta. Tänker på dig!

Puss moster, du vet var jag finns....

2009-11-17 @ 10:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0