Xbox

Innan jag kommer till poängen måste jag bara säga tt min syster är störd.. Du är big sis. Jimmy är Jonnys bor och malin är han flickvän. Jag svarar inte på dina kommentarer för jag vet inte hur man gör. (Bloggen är nya facebook)

Anywho. Gårdagen. Mycket mycket trevlig. car på fest hemma hos Hanna. Nytt folk och gamalt folk. Vi hade super kul och var inte hemma förrän halv 3. (och för lilla mig så är det seeent)

Idag ska vi hem till Viktor för att spela Xbox. Hmm, kan se mig själv sitta med konsollen i handen och trycka på X när alla andra trycker på  Fyrkant. Jag gör alltså helt fel och förlorar.. Som hemma hos Jocke för någon helg sen. jag och Burle spelade ett skidspel och jag trodde att jag var asgrym på det. Min gubbe åkte helt perfekt. Jag bleev dock misstänksam när han inte gjorde dom tricken jag ville att han skulle, men jaja tänker jag, dum som jag är. Sen när min gubbe åker i mål ser jag hur Burle lägger ner konsollen och säger "jag vann". Alltså, jag trodde att jag var bäst och vann men det visade sig att min gubbe hade dött sådär fjorton gånger..jag suger på tv-spel..


Men vi får se hur det blir idag. Blir det mariospel ska jag nog klara av det!

Jonny sover och jag vill duscha. Jag låter Jonny sova och går in och duschar.

Världens bästa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0