Det är krig!

Mellan Fabian och mig. Jag antar att jag får skylla mig själv, och nu är det krig.
Jag tyckte nämligen idag efter träningen att det var hysteriskt kul att trycka in min svettiga strumpa i Fabians ansikte. Vi hade delade meningar om det. Det slutade med att han brottade ner och och tvingade mig att äta min strumpa. När jag inte gjorde det så började han kittla mig, då bröt helvete ut. Jag sparkade och slog allt vad jag kunde för att komma loss. När jag väl kom loss sprang jag in i omlädingsrummet och gömde mig. Jag är rädd nu..

För övrigt var det en helt okej dag. Är trött och måste plugga massor. Har prov i både Historia och Svenska i veckan. Panik!

Ska hem till mamma nu snart Hon hämtar mig vid 6.

Nu ska jag göra något annat. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0