En förvirrad Veronica

Hej Sitter hemma med min huvudvärk som värgar att försvinna.
Var hos optikernidag och fick reda på att jag ska få glasögon. Jaså du? Så nu har jag tre olika bågar med mig hem för jag kan inte bestämma mig. Förvirring nummer 1.

Pälskis ligger hemma med feber och jag saknar honom sjukt mycket! Krys nu på dig finaste <3

Nu, bara för en stund sedan klikade jag in mig på en väns blogg. Även där blev förvirringen total.

Vad menar du? Det är ända frågan jag ställer. Vad har jag missat? Vad menar du?
Dolda budskap, inte min grej.

Nu måste jag återgå till att välja bågar. Svårt.

Kommentarer
Postat av: johanna

varför e du inte hemma när jag kommer hem?!?!?! buhu... :( jag saknar dig glasögonorm

2009-10-05 @ 16:49:44
URL: http://johannapannas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0