Facebook?

Fattar ni Facebook? Det gör inte jag. Jag måste vara den enda som inte fattar det skitet. Johanna har citerat:facebook är en cancersvulst på samhället! jag hatar facebook! facebook är bara problem! facebook är djävulen i social media-form! facebook är självplågeri! sa jag att jag hatar facebook?
You said it sis ;) Och Ralle bajstolle, tror du är nåt för att du fattar Faceook, tönt.

Skolan idag var sjuuuuukt tråkig. Hoppa av? Nej, det ska jag såklart inte, men hade jag fått buta linje utan at gå om ettan hade jag nog gjort det..

Har pluggat och känner mig duktig. Är redo inför provet i morgon!

Ska till Camilla idag och prata om Dubberesan! PÅ fredag åker ifrån kalla Sverige till kalla Irland i stället.
Oh yes ;)

Kommentarer
Postat av: Julia

Hej! Jag säljer en helt ny klocka från Kyboe. Den är i färgerna guld och vit och du kan se min blocketannons här: klockafranKyboeoriginalnypris2100_24134875.htm?ca=8&w=1&last=1" rel="nofollow">http://www.blocket.se/orebro/NYklockafranKyboeoriginalnypris2100_24134875.htm?ca=8&w=1&last=1 (funkar inte länken så sök på "kyboe"). Den är rätt stor, urtavlan är fortfarande i plast och boxen den låg i följer självklart med.

Det står 1300 i annonsen men om du är intresserad så kan jag sänka priset för jag behöver pengarna snarast. Är du intresserad så lämna en kommentar i min blogg eller mejla mig :) http://juliaberg.blogg.se [email protected]

2009-10-25 @ 11:35:52
URL: http://juliaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0