First of all

Först av allt vill jag bara säga att jag älskar min Bästis! Jag älskar dig så mycket! Bffs alltid! Alltid alltid alltid! <3

Sen vill jag säga att moster ha blivit påkommen. Hon läser min blogg. Älskar dig moster <3

Sen till det jag egntligen skulle säga. Dessie. Suck. Nu ger hon drinktips på bloggen, och man vet direkt att texten är kopierad från en annan hemsida. Hur vet jag detta? Jo, för där är inga som helst stavfel i texten. Lyckat.

Och pälskisen min är sjuk :( Men han ska hem till mig i morgon. Bara så han vet!<3 Krya på dig älskling :*

Huvudvärk. Ge dig nu

Kommentarer
Postat av: Jessika

Hej älskade systerdotter!

Hoppas att du inte är arg på mig. Blir orolig, och vill så gärna hjälpa om jag kan.

Puss moster.

2009-10-05 @ 12:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0