Huvudvärk!

Den tar fan aldrig slut! Jag blir väl antagligen iprenfögiftad snart.

Fie lärde mig idag några roliga saker om bloggen så det blir roliga förändringar snart :)

Vill bara inflika snabbt att min moster är bäst i världen! Klart jag inte är sur! (jag undrar bara hur du fick tag på min bloggadress) ;)

Och min dumma storasyster som retas. Jag är ingen glasögonorm. Jga är coolare än dig! Och jag kommer nog vara hemma eftersom min huvudvärk inte ger sig. Så det så!

Egentligen ska jag på tjejkväll på skolan men det blir nog inte det för min del. Mitt huvud leker en tidsinställd bomb och kommer sprängas snart.


Kommentarer
Postat av: Jessika

Älskade lilla Veronica!

Du kommer att bli skit snygg i glasögon. Du vet väl, att allt klär en skönthet.:) Var inte orolig för det.

Kram Jessika

2009-10-08 @ 08:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0