Ny frisyr

Jag har nu klippt och slingat håret. Jag blv supernöjd och Emelie gjorde en jättefin uppsättning sen.
Mamma hämtade mig och vi åkte och handlade och jag köpte nya stövlar! Yes!
I morgon ska jag till doktorn för att kolla min huvudvärk. Hopas att det inte är något allvarligt bara.

Igår på bussen hem började tänka. Vad hände efter nian?
Jag var bra kompis med en tjej, Emelie. Vi hade varit kompisar redan som små när vi gick på samma förskola och sen i samma klass. Vi slutade umgås i sjuan, vet ej varför. I slutet av åttan och hela nian umgicks vi igen, ständigt. När vi slutade nian, upphörde vår kontakt. Varför? Jag vet inte. Men jag saknar Emelie grymt mycket! <3


Kommentarer
Postat av: Annie

Ditt hår blev superfint Veronica! Vi måste också ta och ses snart! :) <3

2009-10-09 @ 00:13:28
URL: http://annielinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0