Förlåt för att jag finns typ?

Jag har aldrig behövt ursäkta mig för att jag finns men idag så kände jag bara "oj". En kille på min skola fick för sig att det var jättekul att jag tror på Gud och kände för att kritisera det. Jag är väl medveten om att religion är en känslig sak men hallå?! Vad har jag gjort dig? Och inte nog med det, han är inte så tuff själv så han drog ed sig ett par andra killar som också tyckte att det var kul att skratta lite.
Varför? För att de är för fega för att erkänna att de också tror på något, eller för att inte visa sin dumhet? Jag är rätt trött på att bli dumförklarad. Låt mig vara ifred!

Skolan överlag idag sög.

Fick ett lustigt sms idag av en anonym vän.
"Du, jag kom på en sak. Asså, när man ska göra testet så måste man ju kissa, och jag är inte kissig :/"
Haha! Dagens höjdpunkt.

Men sen kommer älskling hit och sover, och dte är falukorv med potatismos till middag. Min dag är räddad!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0