Mina gula vänner i Springfield

Äntligen får jag titta på Simpsons. Det avsnittet där Lisa blir tillsammans med Nelson. Har nog sett det hundra gånger men det gör inget. Det är lika bra för det.  Haha, snart kommer mitt bästa citat. "Uuuee you kissed a girl, that is soo gay!" Hahah! Så bra!

Idag var det skola. Helt ärligt så suger det. Men jag måste ju..

Ska tillägga att pälskis har äntligen fått tillbaka sin dator. :D <3

I morgon är det 18års fest hemma hos min älskade Bästis! Hon har blivit stor flicka så pressen på att köpa en bra present va stor! Men jag tror att jag har lyckats denna gången!

Hihi, det blir en tidig kväll. Ska se family guy och sen sovdags. Måste vila ut. Jag älskar verkligen när Jonny sover här, men jag sover inte så bra då. :/ Tyvärr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0