Paaaaarty!

Igår var det 18års fest för min älskade Bästis. Var där redan vid halv 3 för att hjälpa till att förbereda. Men det spelar ingen roll när jag och Gabbe börjar göra ve oss, vi är ändå klara i sista minuten. Jag lockade håret och kände mig som en filmstjärna.  Gabbe var Hollywoodfin och hade kunnat gå ut på röda mattan när som.
Festen var myket lyckad. Massor av folk, singstar och guitar hero. Otrligt kul. Hemgång blev det klockan 1.

Nu pluggar jag och Jonny. Eller ja, han pluggar företagsekonomi oc jag ska skriva en krönika, men hittaringen riktig inspiration. Den kommer nog sen.

I kväll blir det kanske mer fest i Hyllinge hos Jessica. Det är långt till Hyllinge och bussen går typ en gång om dagen. Känns sådär inte-komma-hem-nånsin-igen. Men det löser sig nog :)

Nu ska jag återvända till krönikan, önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0