To be left all alone

Idag har jag varit i skolan och faktiskt jobbat på bra. Sen åkte jag till apoteket och sen till mammas jobb och pluggade lite matte. Det var egentligen tänkt att jag skulle övingsköra idag men det blev inte så, både mamma och jag var väldigt trötta. Handlad lite färg till rummet, och sen maaaat! Det blev tacos idag! Mums!
Ikväll blir det mys med mamma framör tv:n. Mona Lisas leende. Lösgodis och smörpopcorn!

Älskis är på lan denna helgen. Saknar honom massor. Saknar alltid han lite mer än vanligt när han är på lan, vet inte varför.
Igår ringde älskis mig innan han skulle sova bara för att kolla att allt va bra med mig. Världens bästa pälskis. Försök inte ens påstå att er pojk/flickvän är bättre än min pälskis, han är världen bästa människa! <3 Jag älskar dig Jonny <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0