Vet ni vad?

Jag blev supersugen på att se Ugly Betty nu. Gillade första säsongen, men sen spårade det ur lite tyckte jag, men jag fick en sån nostalgikänsla och längtar tills Amanda och Mark börjar synas i rutan igen.

Men nu är ett favoritprogram tillbaka! Grey´s Anatomy! Fy vad jag älskar det!
Kommer ihåg näär jag såg de allra sista avsnitten av någon säsong i Dublin innan de hade kommit till Sverige och berättade allt för Bästis när jag kom hem. Hahah.

På tal om Dublin så saknar jag den staden. Ska dit om en månad exakt idag och jag längtar sjukt! Efter att få dricka kaffe på Starbucks och shoppa galet mycket inne på Pennys. Och självklart träffa storasyster igen! Saknar henne sjukt mycket! Love you big sis ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0