Jag tänker hålla god min

just nu. Jag har så mycket jag vill säga nu, men jag vet inte riktigt vem som läser in blogg, så jag tänker inte yttra mig. Jag som troende kristen vet att Gud tycker att man ska vända andra kinden till men i detta fallet så kan nog inte ens Gud själv göra det. Det är så fruktansvärt att sånt här ska behöva hända! Och att polisen inte riktigt tar tag i det. Hade polisen tagit detta på allvar direkt hade detta aldrig hänt! Jag hoppas ni skäms.

På ett sätt vill jag bli polis, för att förhindra just detta, men polisen får ju ett så himla dåligt rykte när de inte tar saker på allvar. Så på ett sätt vill jag inte. Vad ska jag, som ensam individ göra för att polisen ska få upp ögonen för sånt här? Vet någon så ge mig svar.
Vi kan säga såhär, jag vet vilka jag ska rösta på i riksdagsvalet i september.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0