Kul att ta del av modet

Igår var jag och Bästis på Väla. Vi gick in på H&M för att tittat på utbudet av bikinis. Vilken besvikelse. Nästan enbart halterneckbikinis. Jag gillar trekantsbikinin men tydligen ska inte jag få sola och bada i sommar. Typiskt. Nej, besviken blev jag.
Idag ligger jag hemma i sängen och är sjuk, igen. Jag har inte kunnat träna på nästan två veckor och jag bara ligger hemma och degar. Men, jag är smartare denna gången. Just i denna sekund tankar jag ner, Big bang theory, Hannah Montana och How i met your other! Hehe.. Och snart kommer pappa med glass. Det är väl det positiva med att vara sjuk, man blir lite bortskämd (a) Haha!

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

har du en bra kväll snygging? (:

2010-04-07 @ 19:22:20
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0