Stolt Helsingborgare

igår vann mitt kära HIF mot MFF. heheh vi toppar nu tabelllen och det var värt att sitta och frysa i 90 minuter.
Jag kom fram till detta igår :
1, Herr Lindström är nog mobbad inom laget, för ingen ville passa honom.
2, Mff gnäller lite för mycket och spelar fult
3, Rasmus Jönsson är inte längre min favorit utan Herr Lindström är nu favvis :)
4, När Johanna avr på en pub i Dublin under förra Champions Leage, sjöng hon spanska kampsånger och några killar frågade 0om hon vilel ha stryk. Vad väntar man få för svar på den frågan? Allt eller inget säger jag. Antingen sitter du tyst på din stol och störs av skrikika tjejer eller så går du fram och nitar idioten. För om du frågar någon om de vill ha stryk kan jag garantera dig att de svarar "Nej"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0