A bullet in your face!

Kan inte annat än älska Jörgens kommentarer ibland! Jag blir sa glaaad! jag älskar mallis (älskar hur svenskt det är att säga mallis) och älskar faktiskt livet väldigt mycket. En vecka kvar i paradiset sen börjar snart skolan. Fast, deprimerad över det tänker jag inte vara nu utan tänker njuta av livet.

Mamma var kanske inte sa glad att jag hade skakat rumpa till klockan 4 pa morgonen men det är semester och jag lever bara en gang! Jag är rädd om mig, lovar!

Idag sag vi en liten pojke som rökte. Han kan inte varit mer än tretton. Jag far faktiskt lite ont i hjärtat när jag ser sant. :( Sen satt vi pa en resturang och väntade pa maten i nästan en timme. En kvart senare satt vi pa en annan resturang och at.

Jag mar väldigt bra nu. Otroligt bra.
Jag har lovat Ryan att nämna honom i bloggen för den läser han tydligen. Ryan är bäst. Jag är lite osäker pa hur mycket jag ska nämna om det men jag kan säga att han gör mig otroligt glad. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0