A dop in the ocean

Har ingen som helst aning om "dop" är rätt ord för ett dopp i havet pa engelska men det skiter jag i. Gabbe och jag har parasailat! Helt sant! Bilder pa det kommer upp när vi kommit hem! Lätt värt varenda krona! Helt sjukt coolt!!!!!

När vi satt och at lunch innan idag sa satt en annan familj vid bordet bredvid oss. En spansk familj med ett liet barn. Jörgen tittar pa barnet och säger

J; hon ser ju imbicill ut!
V; vad är imbicill?
J; Ja, hon ser dum i huvudet ut!

Far man lov  att säga sa om barn? hahah kul var det!

Vi har spelat strandtennis idag. Ungefär sahär ser det ut.

2. Antal ganger vi spelat.
43. Sa manga ganger vi lyckats spela bollen mellan oss utan att tappa den
5773. Ganger vi missat bollen. Känns bra det där...

Gabbe och jag konstaterade att vi ser ut som pepparkakor.
Fröken Gabbe är pepparkaka medium.
Jag är pepparkaka light
Jörgen är pepparkaka medium med röd glasyr. Jag gillar när man jämför saker med mat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0