Da Vinci koden

Jag har ensam movienight idag. Har sett Dobido med mamma och nu ser jag film. Ensam med mitt godis. Men det gör inte så mycket. Med tillräckligt mycket geisha och en Max på msn så är det en rätt bra fredagkväll.
I morgon ska jag jobba halv sju, (det är anledningen till att jag är hemma ikväll) sen efter jobb ska jag och mamma handla skolgrejer till mig. Både jag och mamma har jobbat mycket i veckan så vi har inte hunnit köpa än. Om jag är snäll kanske det blir ett par skor också :) Hoppas!
I morgon kväll ska jag, Bästis, Danskish och Max på streetrace. Vi ska kolla på det, inte åka. Hoppas jag.. Jag har aldrig varit på det innan så det ska bli rätt spännande : )
Vi får hoppas att detta inte händer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0