Dags nu kanske?

Hemma från underbara Mallorca. Två fina veckor med Bästis, sol, bad och massvis av skratt! Minnen för livet!
Med mig från Mallorca har jag ett halvt kilo övervikt (bra jobbat, med tanke på packningen och mängden shopping) presenter och en rätt hyfsad bränna. Jag kommer alltid vara den vitaste men jag är brun för att vara jag så lite nöjd får man väl vara. Skrattar fortfarande när jag tänker på det väldigt formella sms Gabbe fick av en av danskarna vi träffade. En 23-årig kille, Kim, väldigt snäll och rolig. Men att börja ett sms med Dear Gabrielle och avsluta det med Regards Kim, då börjar man undra vad som pågår i hans huvud. Visst, man ska vara trevlig men ett enkelt Hi eller Hello hade räckt liksom. Gulligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0