Pliktetik, effeketik, jag-skiter-i-vilket-etik

Sitter och pluggar etik och moral. Jag som trodde att kursen skulle bli rolig. På lektionstid är det kul, jag får prata mycket och diskutera. Men att sitta hemma och plugga har aldrig varit min grej. Inte alls faktiskt.
Jag har även städat mitt rum idag. Stolt. Mamma hotade med att spika igen dörren från utsidan (då jag är kvar på insidan) så det va bara till att städa. Men rätt nöjd nu efteråt.
I skolan idag lyckades jag lura med mig Robin till Burger King. Jag gillar det. Och, jag läser två kurser paralellt! Historia B och Bild och Form samtidigt! Jag älskar min skola! Och jag älskar att jag inte fick Engelska C. Dumt.

Tittar på Two and a half men nu. Det avsnittet där Alan och Charlie måste låtstas att dom är bögar. Oh va roligt! Fast Oshikuru-avsnittet är också sjukt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0