Torsdag pa mallorca

Idag är det torsdag. Vi har solat och badat än salänge idag. Riktigt skönt!

Igar blev det spännade vill jag lova. Först regnade det nästan hela dan. Mattligt road alltsa. Men pa kvällen gick vi och at vid ett ställe nära där vi bor. Det bjöds pa allsang och väldigt trevligt hade vi! Senare gick jag och Bästis ut för att se hur utelivet ser ut här pa Alcudia. Vi hittade en bar med bra musik. Efter ett tag blev vi uppraggade av tre danskar och hade väldigt kul med dom. Som alla vet är ju danskar väldigt speciella människor men det blev rätt bra ända. Vi kom hem klockan 4 och mattligt trötta. Men värt det! älskar livet pa mallorca! fast jag har bränt mig pa öronsnibben! Hur fasan lyckas jag?!

Puuuuuuuuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0