Biokväll

Idag, ikväll, ska jag på bio! Due Date med världens bästa pojkar. Kalle, Sebbe, Kim och Eric! Yay! Rogge dissade oss för jobb och bästis skulle bowla med sina andra kompisar. Lite tråkigt, men det ska nog bli bra.
Idag har jag blivit misshandlad. Kim i min klass gav mitt ett knytnäveslag rakt i ansiktet, helt utan anledning. Läppen sprack och näsan bruten.. Nej, så gick det kanske inte till, jag stod helt enkelt för nära när Kim skulle vifta med armen och får en hård smäll under hakan och upp över näsan. Jag bet mig själv i läppen och fick ett BLÅMÄRKE och näsan gör ont. Sådär kul men jag får väll skylla mig själv. Nu ska jag börja göra ve mig för biokväll, senare folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0