Ostron och lamm

Tittade på Halv 8 hos mig för en stund sen, och konstnären Michel bjöd på ostron och lamm. Och gissa vad jag är sugen på nu? Jo, ostron och lamm. Jag har hört att ostron smakar snor, men jag vill ha det nu! Och lamm, med massor av vitlök. Det måste jag göra någon dag. Kanske ska slå på stort i morgon då jag ska äta med Sebbe. Eller se till att Max blir trollkarl i köket och fixar till lite ostron och lamm sådär en tisdag. (Får nog se till att Max börjar läsa bloggen så han kan se vad han kan göra en tisdag då vi inte har något bättre för oss)
Då jag är sjuk (eller väldigt gnällig, välj själv) så ska jag bädda ner mig och förhoppningsvis inte somna förrän Desperate Huousewives är slut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0