Sjuknos

Jag är sjuk! Eller, jag är dunderförkyld och gnällig, det räknas som att vara sjuk va? Har varit hos tandläkaren idag för att kolla mina tänder. Inte räckte det med att Kim skulle slå mig i huvudet i fredags, utan i söndags var det dags igen. En tjej slog till mig under handbollsmatchen och nu är jag en blåtira rikare. Och galet ont i mina tänder, så det vara att få akuttid hos min tandläkare och få det kollat. Som det ser ut nu är det ingen fara men ska på återbesök om en månad.  Färgade håret igår, nu är det mörkt. Och snyggt! Gilla gilla gilla! Nu sitter jag i min ensamhet och äter lussekatter. Nu ska jag kolla lite balklänningar! Hejdå folkens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0