Skärpning alltså

Jag får väll ta och skriva ett seriöst inlägg. Inte bara tre rader. Idag ska mamma och jag baka julgodis. Jag har önskat snickerskakor och knäck. Mumsigt värre. Jag är lättad över att alla julkappar är inhandlade så jag slipper tänka på det. Men nu är jag pank.. wiho! Skulle egentligen gått ut med Sebbe och Eric men ekonomin tillät inte det. Men så är det. Men efter jul ska det dansas. Jag brukar vara väldigt duktig på att skriva milslånga önskelistor, men detta året så ser min önskelista ut såhär;
1) En ny byrå
2) En ny klocka
3) Bidrag till en ny dator
Den blev inte längre än så. Känns lite konstigt faktiskt. Och jag är så trött på min dator nu, vill verkligen ha en ny!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0