9 medaljer, 5 guld

Så duktiga har vi vairt i OS. Curlingmatchen var tydligen en ritktig rysare men Sveriges Annette Norberg klarade pressen och tog guld. Heja oss!

Hemma. Det var skönt att sova i sin egen säng, vara i sitt eget badrum med golvvärme. Jag sov väldigt gott inatt.

Tänkte på en sak för någon dag sen när vi såg på skidsatfett på tv. Jag borde nog inte kolla på sport. När jag såg att Litauen låg sist bev jag ledsen. Varför ska just dom ligga sist? Jag vet ju att det är en tävling, men ändå? Han låg riktigt mycket efter alla andra och slet som ett djur. Nej, jag tyckte synd om honom.

Idag ska jag färga mitt hår igen, börjar få en sådär snygg utväxt.. hehe. Sen får vi se vad som händer idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0