Jag erkänner

Jag tittar på Melodifestivalen. Jag lovade ju för två veckor sen att aldrig mer se detta skit, men jag blev överröstad.

Men vi har hunnit spela tre rundor Buzz, och Jonny vann alla. Kul.. Men efter Melodifestivalen blir det nog lite OS, sen läggdags. Det blir att gå upp tiiidigt i morgon för att kunna åka skidor iaf på eftermiddagen.  Skoj skoj skoj att skida lite.

Men såhär, är inte Måns och Christine dom sämsta prograledarna? Dåliga skämt, de läser aldeles för mycket i manus, och Christine är lite bromsad.. (ett annat ord för efterbliven) Hmm, nej tider var det när Perta Mede stod för programledare och Björn Gstafsson stod för underhållningen. Det kallar jag bra tv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0