Sådär ensamt liksom

Här sitter jag nu, ensam. Jag har gjort middag till mig själv, pommes och falukorv och jag har hunnit duscha också. Jonny kunde inte komma hit idag. Men jag har ju Nala. Som jag lurde upp i soffan för jag vill inte vara ensam. Hon gick nu.. Mitt ända sällskap i världen är nu Simpsons. Nog för att jag gillar det men lite ensamt ändå.

På bussen till skolan idag satt jag och Stefan och läste tidningar. Jag läser sällan City för där står inget intressant, men idag fångade faktiskt Backmans krönika mig. Sen när jag läst den kände jag mig något dum för hans 8-åriga dotter Elsa( som min dotter också ska heta) förstod hela grejen med Avatar. Jag tycker bara att det är en dum film med blå människor som har onormalt smala midjor och har inte en tanke på att det handar om USA och allt. Pinsamt.. ägd av en 8-åring.
Allt som gjorde mig förbannad och illamående idag var filmen vi såg på engelskan. Bloody sunday. Efter att ha sett den ville jag spy. Under filmen ville jag gråta. IRA är inte snälla på det sättet, men jag tycker inte att brittarna ska skjuta 13 CIVILA personer! En hade vapen, men dom visst inte vem!! Sorgligt.

Förrästen, kommer ni ihåg mitt inlägg där min och Pingus plan om att spränga Danmark? Jag berättade min teori för Tord ( min naturkunskapslärare). Han jämförde mig med Hitler. Först blev jag ledsen men sen så tänkte jag, att jo visst Hitler gjorde en riktigt korkad grej och jag tycker att han var helt körd i huvudet, men sen, Hitlar hade väldigt högt IQ och egentligen en väldigt smart man. Så nej, jag är inte ledsen för det.

Kommentarer
Postat av: Annie

Hahaha, jag älskar att läsa detta! Jag älskar hans krönikor, han påminner lite om Niklas Olofsson tkr ja förresten! :S Min Hitlerveronica!! Haha! :D

2010-02-15 @ 21:56:01
URL: http://annielinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0