Svart backe

Idag har jag åkt svart backe. Två gånger. En gång av misstag, vi visste inte att den var svart, och sen en gång med flit. Det var kul fast svårt, och isigt. Jag gillar inte is. Blä på is. Och jag har åkt utan stavar idag. Så sjukt mycket skönare. Fast synd om Jonny som fick bära dom (a)

Men jonny har lagat god mat idag så jag är glad. Och vi har ostbågar kvar, hehe, jag ska äta! Och fanta exotisc. hehe..

I morgon åker vi hem för på lördag ska det bli ett himla väder, vinterns värsta trafikhelg, så vi åker på fredag. Så det blir bara skidor tidigt i morgon i någon time, så vi måste packa ikväll. Tur för mig eftersom alla mina saker ligger kvar i väskan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0