2010

Usch. ett nytt år. Nyårslöften? icke. Jag hade för två år sen och det gick faktiskt bra, och för att inte göra mig själv besviken så har jag inga i år. Bra det där.

snart börjar skolan igen :( jag har faktiskt ingen lust. men innan det har jag körskola nu den fjärde oxh sjunde. Sen den 18 fyller jag 18! Så ha! fast dumma Sandra fyller år den 14. och på det en massa plugg. Men jag har lärt mig att inte ta på mig för mycket denna terminen. Gör bara det jag tror jag hinner. Sbsolut inget annat. och sen ska jag ju ta körkort så detta blir tajt :S  Dumma bajsskola.

fast nu är jag hos Jonny och lyssnar på Flogging molly. Dom är bra! Fast nu lyssnar jag på Foo Fightres. Dom är också bra! Och igår fick jag värsta nostalgitrippen tillbaka till Wiesel när jag hörde Rockstar med Nickelback. Den sjöng jag och några till på rockkonserten. Det saknar man lliksom..

Nu ska jag pussa på Jonny. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0