Hur funkar det?

Kolla, jag tittar nu på en serie och så sitter polisen och är gisslan hos en kille som inte är mer än 18 år. Han håller en liten pistol i handen och ser sådär lömsk ut. Men hur tusan funkar det? Hur fick han tag på den pickadollen? Funkar det så att man går in på en hemsida, beställer hem delar och meckar lite och, voila, du har en pistol? För det kan ju  inte var så säkert. Man missar säkert att skruva på någon skruv och det slutar med att man skjuter i taket och personen ovanför får en kula i benet? Inte riktigt ok om jag får säga det. USA är ett knäppt land..
fast jag hade nog varit rätt bra på att hålla en gissla. Och efter några dagar börjar folk tycka synd om mig. Stockholmssyndromet ni vet. Lite knepigt det där, människorna börjar tycka synd om förövarna som inte gett dom mat på flera dagar. Svenskar alltså..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0