Inte ens Kenza kan

Om inte ens Kenza klarar av att ha gummistövlar till jeansshorts kan ingen! Lämna något av det hemma! Det är inte snyggt.
Festivalen igår blev något av en besvikelse. Rix fm var bara störiga och jag och bästis gick innan det var slut! Och jag trodde faktiskt att Pussycat Dolls looken var pasé men tydligen inte.. Love Generation, inte ok! Bästis och Hannah är två riktiga galningar! Dom åkte Booster! Fiiii fan! SEn blev det god tacomat och hemgång. Skönt att vara hemma någorlunda i tid.
När vi sprang till bussen igår försökte en kille fälla mig! Han sparkade mig på foten men som tur var trillade jag inte. Ser jag honom idag ska jag nita honom, pappa sa att jag fick. Att vissa inte klarar av att bete sig som folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0