Lugn söndag it is

Sitter hemma hos sis och äter henne ur huset tydligen, men hey, jag måste ju äta ;) Det har blivit väla, tacos och massa Sex and the city. Känns bra. Det är perfekt mysväder ute. Man kan sitta inne hela dagen och kolla på film utan att få dåligt samvete, det gillar jag.
Kan knappt fatta att det är mindre än en vecka kvar till Mallorca. Jag längtar så sjukt mycket. Bästis, jag och pappa Jörgen. Det ska bli så underbart skönt! Right Bästis? Bara vi i två veckor. Längtar!
Johanna diskar och jag är för mätt för att resa mig. Har behövt gott på toa ett bra tag nu men faktiskt inte orkat resa mig. Men det sista jag vill är att lämna kissfläckar i Johannas soffa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0