Minne för livet

Idag har jag och Sara varit superduktiga och ambitiösa. Vi skulle dela ut reklam för världens bästa karateklubb, Ippon. Vi skulle cykla till Råå, men så blev det inte. Vi hamnade helt fel och hamnade på Ramlösa. Där förvillade vi oss ett bra tag innan vi fick hjälp till en kiosk där vi skulle köpa vatten. Där tog dom givetvis inte kort så vi fick cykla upp till City Gross. Och det hållet vi ville cykla fick man inte. Men vi körde på ändå. Livrädd att en stor buss skulle komma och köra över oss. Vi hittade till Statoil och där köpte vi korv och cola. Den godaste colan i världen. Där kom jag på att jag har karta i mobilen och försökte leta upp den närmsta vägen hem. Vägen hem var 6,6 km lång och vi var tvungna att cykla på motorvägen. Det funkar ju inte. Vi ringde till Saras farmor och bad om vägbeskrivning. Det slutade med att vi hamnade på hennes altan och åt goda kakor. Bra slut på en hysterisk dag. Tack Sara!!
Plus, min fjärrkontroll till teven är borta.

Kommentarer
Postat av: Sara ♥

hahah, vi är ju så bäst!!!!!! :D Hahaha det går inte beskriva oss alltså!! ;P ♥♥

2010-07-21 @ 18:31:20
URL: http://sarasju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0