Sleepover

Nu när mitt hat mot det svneska samhället har lagt sig har det varit en hyffsat bra dag. Vi fick massa gott idag på engelsakn för att "fira" att det var sista lektionen. Det gillas ;) Sen har jag varit med Frida och gått långa rundan i Rydebäck. Efter både skratt och allv ar har vi begetts oss hem till henne för att se film och jag fick en söt blå klänning an Lina. Nog för att jag hatar Lina idag litegrann så hjälpte det att få en klänning. Den är supersöt och inte rosa. Tyvärr.. Frida kom på att hin inte förberätt sin redovisning inför i mrogon så det gör hon nu, medans jag fördriver tid på faceboooooook och här :) Nu blev hon klar så nu loggar jag ut. Som rubriken lyder är det sleepover!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0