Som att ha blivit påkörd av en buss

I morse när jag vakande, kände jag efter hur jag mådde och ja, som rubriken säger så inte så bra. Men jag hade inte tid att tänka på det jut då för jag skulle iväg med kyrkan. Först var vi i kvistofta och sjöng och så åt mat och sjöng en egengjord låt för Ploff som slutar nu. Sen åkte vi iväg för att åka, eller säger man köra rodel? Ni vet en sån som de åker på vinter os, man sitter i en kälke och åker ner för en backe? Jaja, det gjorde vi iaf. Först åkte jag med Rebecka och sen med Johanna. Det gick lite för fort då. Vi kom för snabbt i en kurva och lutade oss liite för mycket och rodeln välte och det gjorde vi med. Johanna landar med benet över bromsen och kan inte stanna, Vi glider ner för backen flera meter innan Johanna kan bromsa. Lyckligtvis slog vi inte oss så mycket. Men skitig blev man. Sen blev det grillning och allsång på en fin strand. En otroligt lyckad kväll med massor av skratt. Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0