ANTM

Har precis sett det första avsnittet av Americas next top model cykel 13. Oj då.. Som vanligt ser vi helt fantastiskt söta tjejer och sen har vi som.. psykfallen. Men det är ju dom som gör programmet bra. Denna säsongens psykfall var en kristen tjej. Nog för att jag själv är troende men den här bruden var galen.
Precis som på Nobelmiddagen så pratar man inte o politik, religion och så vidare. Jag tycker det allmänt. Givetvis kan man prata om sin religion på ett alldagligt sätt, inte skrika ut sin nyfunna tro och bete sig som ett psyko.
Nu ser jag Svenska Hollywood fruar. Jag gillar det. Jag älskar Maria Montazami. En jag inte gillar är Anna Anka. Jag tycker att hon är sjukligt otacksam. Hon kunde lika gärna bott kvar i Polen. Hon borde för fasen visa lite tacksamhet!

Kommentarer
Postat av: Johanna

I LOVE JESUS!!!!!!!!!!! I LOVE HIM!!!!! THANK YOU!!!

2010-03-29 @ 21:17:44
URL: http://emeliejohannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0