Helg med Bästis

Idag är första dagen av tre som jag ska spendera med Bästis. Helgen börjar med bio och pizza. I love you Philip Morris. Vi ska äta biopopcorn och jag ska köpa choklad. gabbe påstår att det inte är så gott, men hon ljuger, för hon tycker om det men hon är bara avundsjuk för att hon är mjölkallergiker.
Gabbe skulle ta fram pizza ur fysen och öppnar dörren, och öppnar luckan och får den i handen. Luckan trillar av.. heheh klantgabbe! Men, hon lyckades sätta tillbaka den så helt efterbliven är hon ju inte : ) 


Det går inte att ladda upp bilder... Fuck blogg.se

gabbe vill lyssna på en dålig låt. Eller, dålig är den inte, men inte bra heller. jaja, som bästa vän får jag väl offra mig ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0