Saker jag hatar!

Såg nyss den här reklamen för Lotto. "Idag kan vara sista gången du säger det här" så är det den biten med de två paren som har ätit på restaurang och de delar på notan och den ena kärringen säger att hon inte tog dessert. Och då säger den andra kärringen att kärring nummer ett minsann åt av kärring nummer tvås dessert. Paaaaaaalla!
Jag hatar snåla människor. Människor som alltid ska bli bjudna, människor som aldrig kan låna ut saker eller liknande. Fyy fan. Jag får rådamp på sånt. Nog för att jag inte alltid gillar att låna ut pengar till folk, men jag gör det för jag vet då att de lånar ut till mig nästa gång. Givmildhet kallas det. Har det nånsin skadat någon att vara lite snäll då och då? Fy för snåla människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0