Grusskor

Det var fotbolls turnering i skolan idag. Det var faktiskt helt okej. Jag gillar inte fotboll, men eftersom jag hade några glada divor i mitt lag så behövde jag inte göra så mycket. Förra året blev det ingen direkt fotboll i finalen utan "vi slåss om saken" lät bättre. Därför blev det ingen riktig final, utan det blev grillning i stället. Jag hade nog hellre slåtts om saken. Äcklig Dennis Hot-Dog och kletiga hamburgare är ingen höjdare efter två timmar av fotboll. Icke. Sen blev det prisutdelning. Varför vissa fick priser undrar jag. Men heja Larsen som med halsfluss var domare. Tummen upp!
Den nya praktikanten började ta i mitt hår och då blev jag rädd och sprang iväg. Inte ok!
Men en positiv sak var ju att jag faktiskt hade riktiga fotbolls skor. Inte grässkor dock men dobbar hade dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0