Doping

Det blev inte att jag stannade i skolan och pluggade utan jag satte mig i matsalen hemma i stället och skriver etikarbete. Valde att skriva om doping. Ett ganska lätt ämne att diskutera så det blev det. Fick VG på det förra arbetet som jag och Robin gjorde tillsammans, så ny måste jag försöka uppfylla MVG kriterierna. Det ska nog gå bra. Så nu sitter jag här med hög hästsvans och nördbrillor. Hehe. Pappa ska ut till Pålsjö och bada (ja, han är en av de konstiga människor som vinterbadar) och Jatta ska på middag med några kompisar. Alltså, bara jag och Nala hemma. Ska gå och köpa lite godis sen tänkte jag för att belöna mig själv för att jag pluggat så bra. Hörde jag applåder? Hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0